exercise-1581583_640

Cvičíme podle Youtube I. – posilování s vlastní vahou

Cvičte doma s vlastní vahou a při správném stravování časem jistě pocítíte rozdíl. Zkuste se příjemně protáhnout a nabít se novou energií. Možnosti na Youtube jsou skoro neomezené a vybírat můžete z takového množství videí, že ani nebudete vědět, co máte cvičit dřív.

Pro začátečníky:

Naučte se základní cviky a pohyby. Podívejte se na jednoduchá videa, od kterých se odpíchnete až k velkým výsledkům.

Jillian Michaels – 10 minute cardio

(část z celého cvičebního videa – ideální pro rozehřátí před jinými videi zaměřenými na konkrétní partie)

Hodnocení: Výsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars icon

Spálené kalorie*: 100

Poznámka: Jillian je klasika a láska, která nezklame. Cvičení chvílemi nenávidíte, ale nechcete přestat a další den se těšíte na další. Doporučuji alespoň pro rozehřátí a namotivování před dalším workoutem.



Slim Legs & Inner Thighs Workout for Beginners – nohy a vnitřní strana stehen

Hodnocení: Výsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars icon

Spálené kalorie*: 150

Poznámka: Klidnější tempo, moc se u toho nezapotíte, ale budete spíš cítit pálení svalů – což je dobře! Předtím si dejte krátké rychlejší kardio cvičení na rozehřátí, abyste se dostali do optimální tepové frekvence pro spalování tuků.

 

Blogilates – abs a butt

Hodnocení: Výsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars icon

Spálené kalorie*: 150

Poznámka: Skvělé cvičení plné energie na dvě velmi oblíbené a problematické partie. Určitě doporučuji mrknout i na další video od blogilates, protože si jednoduše zamilujete.

Pro pokročilé:

V další části se zaměříme na cvičení pro všechny, kdo už mají něco za sebou a chtějí se posouvat ještě o něco dál.

GymRa – 35 minut cvičení na  celé tělo

Hodnocení: Výsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars icon

Spálené kalorie*: 230

Poznámka: Tenhle workout mě dost bavil. Cviky jsou ve dvou sériích, takže než to člověka začne otravovat, jde se cvičit něco dalšího. Půlhodinka je tak ideální. Skvěle se zapojí nohy a zadek, ale krev rozproudíte i v břišních svalech a na rukách.

15 minut na břicho

HodnoceníVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars iconVýsledek obrázku pro stars icon

Spálené kalorie*: 110

Poznámka: Hodí se jako doplněk dalšího cvičení.

*Spalování kalorií měřeno pomocí sporttesteru přes tepovou frekvenci. Hmotnost cca 55 kg, pokročilá sportovní výkonnost. Hodnoty se liší v závislosti na vaší váze a fyzické kondici.



Zaujalo Tě to? Sdílej s přáteli facebooktwittergoogle_plus