active-84646_640

Domácí víkendový trénink

Udělejte si aktivní víkend a zacvičte si i v případě, kdy venku není pěkné počasí a běhat nebo jít na procházku by nebyla úplně nejlepší volba.

Co budete potřebovat?

  • trochu místa
  • není nutné – činky (pokud si to chcete udělat těžší vezměte si činky nebo naplněné PET flašky), hudbu, pití, stopky nebo hodiny

Trénink trvá: cca 30 minut

Zaměření: lehké kardio s posilovacími prvky

Plán: 10 cviků po 3 sériích – každý cvik ve 20 opakováních nebo po dobu 1 minuty

  • případně si můžete dát 1 sérii, snížit počet opakování nebo jinak uzpůsobit podle svých časových možností

Cviky: 

  1. angličáky – burpees
  2. high knees – vykopávání kolen nahoru
  3. dřepy – squats
  4. prkno – plank
  5. skákání panáka – jumping jacks
  6. klasické kliky – push ups
  7. výpady dopředu (lunges)
  8. tricepsové kliky
  9. výpady dozadu
  10. přeskoky přes „švihadlo“ (žádné mít nemusíte, ale soustřeďte se na provedení a zapojte i pohyb rukou, jako u běžného skákání

 

Na závěr nezapomeňte na důkladné protažení celého těla!

Zaujalo Tě to? Sdílej s přáteli facebooktwittergoogle_plus